Gårdagen och dagen!

Tisdag idag. Igår var vi nerer på stan hela eftermiddagen och sedan även på kvällen. Först vart det lite fika och mellanmålsätning på johanssons. (ja det var nog lunch för Anders) Sen så vart det lite shopping, har ju kommit på att det är dags för handbollsträning i kväll så då är man ju i behov av ett par innomhusskor. Köpte på intersport! Valde mellan ett par ganska snygga för 1000 och ett par som jag köpte för 690. Det blev dom billigare! Ekonomin är ju lite ansträngd nu för tiden.. Dom duger nog fint! Var även in på bokhandeln och köpte mig en bok. Åse av Denise Rudberg. Har någon läst hennes böcker? Jag älskar dom, har nog läst alla. Kan rekomendera varmt! Och då särkilt Vänninan, Storlek 37 och OSA.
Efter shoppingen gick vi hem till mamma och matade V och fikade lite. Ja vi var kvar och gav Viggo gröt också. Sen bar det av ner på grillnatta. Ganska mycket folk och väldigt lång kö till maten.(Vi hade ju grillbiljetter som jag fick när jag köpte skorna) Men tillslut fick vi våra burgare och oj så goda dom var. Riktigt köttiga! (jag är köttoman) Sen vart vi kvar en liten stund till, ville ju kolla på Byz och dom. Men Viggo uppskattade inte deras musik så vi åkte hem efter bara ett par låtar. Inte mig emot! Var hemma strax efter nio.

Vad ska hittas på idag då? Jo jag vet ju att jag har träning ikväll. Hoppas vi blir ganska många. Måste leta rätt på mina knäskydd, jag könner att mina knän kan behöva det extra stödet. Sen så ska jag inte vara med på alla övningar idag.. (m¨åste bli lite lättare/starkare först)

Men nu vet jag inte vad som händer. Just ja, måste ju berätta att Viggo kan krypa. Han är sååå söt när han stapplar fram.

Kommentarer
Postat av: Frida

Duktig kille ;) Kommer ni till parken imorgon eller?

2009-08-04 @ 19:42:55
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0