Uteblivna resultat!

Jahopp, vägde mig igår och hoppades att vågen skulle visa ett par kilo ner. Men det vart endast knappt 1 kilo minus! Antingen gör jag stora fel, eller så har inte kroppen ställt in sig än, eller så passar inte den här dieten mig.. Jaja, jag ska ge det en vecka till och visar inte vågen mer minus än så går jag nog över till viktväktarna. Det vet jag ju har fungerat förut!

Annars kan vi idag välkomna Viggos första tand i överkäken. En riktigt bamsig framtand, börjar undra om han kommer bli en liten kanin.. Tihi.. Nej då det blir nog så bra så. Så 4 tänder har nu kommit upp på herrn..

Jag har inte läst igenom vad jag skrivit tidigare men har jag nämnt att jag slutat amma? det har jag säkert men nu kan jag även skriva att Vigg slutat äta på natten.. Duktig kille! (känns som om jag skrivit detta förr faktiskt ;-) )

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för diet, mer än att du utesluter kolhydrater?? Jag rekomenderar verkligen GI rivstart, men det gäller ju då att lära sig VILKA livsmedel som är okej, för alla är ju inte det även fast de tillhör grönsaker etc. Jag har gått ner över 5 kg på 3 veckor nu och Martin har tappat mer än 8 kg!!

Sen är det ju faktiskt det mest hälsosamma att inte gå ner mer än 1 kg per vecka, även om det känns segt (jag vet, jag är lika otålig :-D)

Dock kan man inte träna när man kör GI rivstart, så då får man hålla sig till promenader. Jag tänkte om du tränar nu... för tränar man utan kolhydrater så förstör man musklerna istället, inte att rekomendera direkt. Då kan man istället välja "rätt" kolhydrater som bönor, quinoa etc.

2009-08-18 @ 17:27:13
URL: http://snorky.blogg.se/
Postat av: Frida

Sover han hela nätterna nu när du slutat amma?

2009-08-19 @ 09:35:39
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Elin

vad duktig du är som kämpar på med viktminskning. Själv ska jag också sätta igång här efter att Rauls dop är avklarat. Vilken diet kör du? Jag funderar på Gi dieten ... hade bra kram

2009-08-19 @ 21:44:04
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

hallå, trist med inga minus.. men du det kommer nog - vissa dieter tar det ju ett tag innan man kommer neråt, är ingen sån då?



hoppas allt är bra med er, skönt att viggo slutat äta på natten nu då.

tjoho för det =D

är ni nått på öppna nu, eller har dem inte öppnat där än?

2009-08-20 @ 20:33:21
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Elin

ja köp en sån... har inte testat min än men en kompis till miga hade en sån och allt såg så mycket enklare ut.Värt att testa iaf.

2009-08-21 @ 09:49:21
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0