Nya tänder!

Nu har jag spanat in lite vitt i överkäken på herrn! Det ser ut som den ska spricka igenom snart. Eventuellt en till tand i nederkäken..  Hm.. blir kanske en jobbig tid framöver.. Eller inte!

Nu har jag inte ammat på 2 dygn, det känns så himla skönt. Han dricker välling innan han ska sova, sen så har han vaknat vid 3-4 och fått en flaska. Så snart äntligen kan jag kanske få gå på fest och dricka lite mer en bara ett glas vin.. Smarr!!!

Just det, kanske ska nämna att jag har börjat med ny kosthållning. Inga kolhydrater mer för min del! jag har varit väldigt skeptisk till den dieten förut men efter att ha pratat med folk som har ätit efter den har jag bestämt mig för att ge det ett försök. Jag började i måndags! Måste säga att hittills har det gått kanon. Det värsta är bara frukosten men det går det också.
Jag kände verkligen att jag var tvungen att ta tag i vikten nu. Det har sprungit iväg lite väl långt! Och om jag ska kunna spela handboll den här säsongen är jag tvungen att bli något lättare. Om det går bra kanske jag skriver mina resultat här, viktminskningen alltså..


Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till! Jag gick ner väldigt mycket med atkins för flera år sen, när jag bara åt kött och sånt. Men jag är alldeles för glad i kolhydrater så det är svårt för mig :)

2009-08-13 @ 13:42:24
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0