Mini-mini-semester!

Då är v åter hemma efter en kortare resa till Dalarna. Närmare bestämt till Sälen-Mora trakterna! Målet med resan var ju främst att titta på min far som cyklade CykelVasan men även att få komma hemifrån en natt var kanon.
För övrigt kan jag inte förstå hur man kan cykla 9 mil i terääng. Herregud säger jag! Men min pappa var duktig och kom i mål, och på en bra tid dessutom.
Det bleev mycket bilåkning under dem här två dagarna. Jag tycker Viggo har varit jätte duktig, lite gnäll har det varit men det är väl nte så konstigt.. (kan även var tänderna).

Nuförtiden kan Viggo stoltsera med 3 st tänder i underkäken! De övre tänderna har inte kommit fram än, men som jag nog skrev tidigare så lyser det igenom.. Mycket tandsnack blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0