Ensamma hemma!

Jag och Viggo är ensamma inatt. Känns lite skumt, inte van att sova själv. Men det kommer nog gå kanon.
Anders är på lite fest ikväll och vi bestämde att det var lika bra att han sov borta, blir bara krångligt med bussar och grejer.. Sjäälv tog jag mig lite vin och grejer i fredags. Första gången på läääänge! Mycket trevligt var det, alldeles lagom mycket att dricka för min del... :-)  Det gav lite mersmak!!!

Nehepp, nu är det sängen. Får se om det blir någe golf imorgon.. Hoppas!!!

Och just det, börjar på viktväktarna på måndag, bara så ni vet..

Kommentarer
Postat av: katta

vad kul att du börjar på viktväktarna. Jag började där i måndags. Vilken tid har du tänkt gå? Om man tar med en vän får båda varsin matlåda ;-).

Hoppas allt är bra. Krama Viggo från oss

2009-08-23 @ 08:45:24
Postat av: Emma

Jag ska gå på den på förmiddagen. Vilken tid går du? Bertilsson ska också gå! Hoppas du ser det här..

2009-08-23 @ 09:03:23
URL: http://emlanz.blogg.se/
Postat av: Katta

Gick 18,30 förra veckan men hade faktiskt tänkt ta den tidiga tiden i morgon för jag har lite grejjer att fixa på stan- har ingen lust att åka till sala två gånger på en dag ;-). Vet dock inte om jag blir kvar på lektionen för J jobbar så Nils lär följa med. Jag vet inte hur populärt det är hos resten av deltagarna.

Kul iaf. Då ses vi imorgon...det var länge sedan :-(

2009-08-23 @ 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0