Det händer mycket!

Här hemma händer det grejer varje dag känns det som. Jag har väl berättat att Viggo kan krypa och åla och ha sig nu. Han är ju även duktig att sätta sig från krypställning och vise versa.
Igår kväll när vi kom hem och skulle lägga honom i sängen så ställde han sig på knä i sängen. Jahopp då var det bara att sänka ner till botten. (vi har tänkt göra det länge men har inte blivit av) Efter det med bäddning och allt var det bara i med barnet igen och vad tror ni han gör då??? Han ställer sig upp på sina darriga ben. Min lilla kille kunde ställa sig upp själv.. Det var ju rent flax att vi verkligen sänkte sängen.... Nu börjar Viggo bli en fara för sig själv ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

duktiga killen! men man blir lite orolig när dom kommer på att dom kan ta sig fram, men jag lovar, det går över...

2009-08-07 @ 19:16:58
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/
Postat av: Anna

man skulle ju kunna tro det men jag har varit nykter båda helgerna eller iaf när jag åt. förra helgen blev det fest lite senare o då var jag redan lite dålig så tyvärr, teorin stämmer inte.

2009-08-10 @ 21:29:22
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/
Postat av: Tullan

lilla killen börjar verkligen bli stor! Va skoj, nu går det undan! Står inte på förrän han fyller ett ju =)

2009-08-13 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0