Boknörd!

Jag är inne i ett stim, skulle inte vilja göra annat än att läsa egentligen. Fast jag gör ju det ändå!
Om någon vill tipsa om en bra bok skulle jag vara tacksam, gillar det mesta, eller jag ger det i varje fall en chans.

Annars har de senaste dagarna innehållit mest läsning av golfregler och dyl. då vi hade uppskrivning idag. Gick ju kanon! Så då är det bara en lektion kvar och sen uppspel. Borde ju inte bli några problem, eller?!

Imorgon tänkte jag och Annika pallra oss till mässan och snika in då det var gratis med SA-kortet.. Billigast så!


Kommentarer
Postat av: Tullan

Diana Gabaldons böcker är kanon! Är just nu inne på den 5:e och näst sista boken i serien.

2009-08-31 @ 07:39:58
Postat av: Feliiciia

Nice blogg :)

2009-08-31 @ 08:29:02
URL: http://fotoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0