Västerås gånger 2!

För det första, vart finns "gånger-tecknet"  på tangentbordet?? Kan man använda stjärnan?

Har precis kommit hem från min andra Västerås-tripp på lika många dagar. Igår åkte jag och Viggo tåg med Frida och Hannes och spendera några timmar på stan med bla mat på Subway. Mycket trevligt!
Idag började vi dan med en fika på Waynes här i Sala med Linda då vi kom på att vi kunde ju fara till Västerås och spendera lite tid. Så det gjorde vi! Lunch på Spicy Hot (tror det heter så) och sen en liten eftermiddagsfika på Systrarna Ericsson.. een hur bra dag som helst. Viggo har varit hur snäll som helst båda dagarna, dock vart det några bajs-blöj-byten idag, men det funkar ju det å.. Kan varmt rekomendera skötborden både på Spicy Hot och i Gallerian.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Så nu är bb slut eller=)? Hörredu, vart har du köpt din vagn? En kompis (Emma) ska köpa vagn, jag sa att din var så bra. Din är ju så lättkörd och hon bor ju i storstan så=)

2009-04-21 @ 21:22:57
URL: http://feurda.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Använd litet x

=)

Inte stort X de ser mongo ut =)



Okej.. ja jag måste ta mig dit någon dag. Hon rekommenderade torsdags eftermiddagar, dem skulle vara lugnare än tisdagarna.

Så vi får väl se.. det dryga är ju att jag har börjat gå i vås på torsdagarna.

Så skulle väl helst inte vilja byta bort den dagen =S

Vi får väl se när jag pallar mig dit =) Vore kul att kolla hur det är i Sala också.



Min ärade bloggdesign kommer och har alltid kommit från Jennifer, finns en länk längst ner på min sida till henne =)

Jag är också värdelös på att fixa men har ibalnd iaf en hel del ideer om hur jag vill att det ska se ut i slutändan.



Hoppas ni får en bra dag. Kram

2009-04-22 @ 09:59:21
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Ello.

Ja jag gav upp med gröten, går inte.

Har hört att det kan vara "svårt" att få vissa att äta gröt, och mina BÅDA barn är onekligen sådanna gröt hatare.

Haha.

Men får se imorgon om Jolie uppskattar potatis&majs som bror sin.

Nu börjar man ju känna lite press för om 1 månad ska dem ha ett sådant mål utöver det andra.

Men ja, håller tummarna så får vi se hur det går.



Haha vad bra då, ja alla framsteg är framsteg speciellt de minsta!



Hoppas ni haft en bra dag! Kram

2009-04-22 @ 22:18:57
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0