Vad göra?

Vart tog solen vägen? Man kan ju hoppas att den tittar fram lite senare. Skulle vara skönt att få lite sol på sig idag också.
Idag är det torsdag igen, fatta vad fort veckorna går. Vet inte riktigt vad jag och Viggo ska hitta på , men ut det ska vi. Ska väl eventuellt ta mig ner till Synsam och skaffa mig linser. Hade ju jämt det förut, men har på senare tid varit för lat (och snål) för att skaffa. Fast nu är det andra bullar, fick av mamma i födelsedagspresent pengar till linser. Mycket bra!
Ska försöka luncha med min far också men det är lättare sagt än gjort. Upptagen man som han är!!!
Vi får helt enkelt se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Frida

Han har gått upp, va 500 men dalat ner från kurvan. Tån är lite bättre haha, tråkigt när man inte kan gå ut och gå bläää

2009-04-02 @ 16:58:25
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0