Söndag kväll!

Jaha då var denna helg över! Vi har väl inte gjort så mycket egentligen, men det har varit lugnt och skönt.
Fick mat igår hemma hos min mamma, vi var tom kvar och tittade på "djävulen bär prada". Men innan dess var det ju Robinson. JAg gillar verkligen det ptogrammet, kul att det är ett lördags tv-program som man gillar för en gång skull.

Den här veckan har jag nästan ingenting planerat. Vart ju inget av att vi bestämde något inför imorgon på öppna sist. Lite tråkigt men vi får ta igen det nästa vecka tycker jag! Kommer att missa Öppna förskolan på onsdag också. Vi ska ha jobbsökarkurs på jobbet vilken kan vara bra att vara med på. jag måste ju ta och söka jobb snart!!! Eller snart och snart.. Blir ju uppsagd sista november...

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Hehe ja det kan jag förstå. Kommer ihåg första klunken jag tog efter graviditeten =)

Den va goood.



Hoppas ni får en trevlig vecka. Kram

2009-04-20 @ 08:46:25
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Ja vi får fortsätta att gå i vås, men kanske går förbi när det är öppet för allmänheten någon dag.

Får se =)

Ja hoppas vi får plats då. Det vore skoj.



Ska bli riktigt spännande ja, även fast man inte ska bada idag =P

2009-04-20 @ 09:59:09
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hej igen.

Ja vi får väl se om vi får komma med då.

Men hon var riktig snäll som jag pratade med (hon du tipsade om) "men duuuu kom när det är öppet för allmänheten, gör det. Jaa är jätte ledsen ...etc."

Hihi. Super snäll =)



Brukar ni aldrig gå när det är öppet för allmänheten?

2009-04-20 @ 20:47:53
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0