Mycket mätt!

Varför ska man alltid äta för mycket??? (man är i detta fall jag) Sitter här i soffan och orkar inte med någonting. Hade ju tänkt att första löpturen skulle komma den här veckan men just nu känns det långt borta. Hoppas det känns närmare imorgon!
Annars kommer min mamma på besök om ett litet tag, ska dricka lite kaffe med mig men anledningen att hon kommer är nog Viggo.

Är lite besviken idag också. Fick förslag om att åka till Uppsala på fredag och äta lite mat samt gå på innebandysemi mellan Storvreta och AIK. Men som ni alla vet så tar ju inte min lilla son flaskan än och att ha med honom på innebandy känns inte som något alternativ. Så vi blir väl hemma som vanligt... Hm... hade verkligen varit skoj.. Alltså besviken är väl inte rätt ord men det är mer som det är första gången jag känner mig riktigt sugen på att göra något. Men men, den tiden kommer.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hon ringde mig imorse och berättade att Ingbritt var sjuk! Hon skulle väga Hannes imorgon, sen är det ju mat gruppen!

2009-04-01 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0