Jobbsökarkurs!

Japps, det är vad jag har varit på hela dagen. ja Viggo med förstås! Var faktiskt bättre än vad jag hade föreställt mig. Jag är riktigt sugen på att börja söka lite jobb, kommer nog vänta lite ändå eftersom jag vill vara hemma med Viggo ett tag till. Men sen.. då ni...
Viggo skötte sig förresten strålande hela dagen. Inget gnäll alls och jag kände att jag kunde koncentrera mig på kursen nästan hela tiden.

Imorgon vet jag inte exakt vad dagen kommer bjuda på. Har en lunch inplanerad vid 12, kanske springer ner på Öppna Förskolan på förmiddagen.. Hm, vi får se... Nu är det sängen i varje fall! Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Då kanske vi kan följa med, glömde nämligen min skötväska där igår:P

2009-04-23 @ 08:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0