Godmorgon!

Då var man tillbaka till vardagen igen. Känns helt okej! Fast jag vet inte vad jag ska göra med V på nätterna, han verkar ha lite kämpigt med magen framåt morgonkvisten, han gnäller och försöker bajsa. Tillslut gör han ju det men han kan ha hållit på länge då. (sovit emellan) Men men, kanske blir bättre om han börjar äta riktig mat.. om det nu kommer att hända??? fast det kommer det ju.

Idag ska v hem till Frida och Hannes. Trevligt trevligt! Måste ner på stan först bara, glömde nämligen Viggos jacka inne på Intersport i lördags. Hur tankspridd får man vara! Hoppas den finns kvar där.. (han hade inte jackan på sig utan den låg i skötväskan, togs fram för att kolla strl)

Nej nu lär jag nog vända tillbaka Viggo, han vet nämligen inte hur man vänder sig tillbaka till rygg igen... HIHI..

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur gick det förresten, hittade ni på V jacka? Hoppas ni har det skoj på öppis, Vivvi sa att du skulle visa för mig sen hur man masserar=D

2009-04-15 @ 13:15:53
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0