En dag med vänner!

Idag har jag hunnit med att träffa mina 3 närmaste vänner, men inte samtidigt. Började med att jag gick till Öppna Förskolan på förmiddagen och träffade E med hennes 2 kids. Efter det hade jag en lunch-dejt med A! Det blev kycklingsallad på Waynes. Efter det tog jag en riktigt lång promenad innan jag tog en eftermiddagsfika med L, denna gång även på Waynes.  Jätte trevlig dag har det varit, känner mig lite snurrig i huvudet bara efter all frisk luft.. Hehe, men det kan jag ta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kycklingsallad med couscous på Waynes är min favvo just för tillfället, är rätt trött på johansson´s. Trevlig påsk!

2009-04-08 @ 07:30:15
URL: http://fruganjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0