Dålig uppdatering!

Här var man dålig på att uppdatera.
Har väl inte hänt så väldigt mycket vad jag kan minnas.

Idag har jag däremot varit ute nästan hela dagen. Redan klockan 10 steg jag ut genom dörren! Så himlans fint väder. Har inte kollat vad morgondagen bjuder på, hoppas på sol då med. Skulle egentligen till tandläkaren men fick ett samtal om att hon är sjuk. Inte mig emot! Tror att det blir en lunch på stan, eventuellt en tur till Öppna förskolan på förmiddagen. Men vi får se...

Blir inte klok på min lilla son. Han har inte sovit sen halv 3 och är jättetrött, MEN han vägrar att somna. Nu är det nästan försent för det med.. Tycker att det har blivit så svårt att tyda hans signaler nuförtiden!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Ja vi ar ju prövat i drygt 2 veckor, men nu har vi pause sen i måndags.

Får sse om det kanske uppskattas mer sen =)



Hoppas du haft en toppendag. Kram på dig

2009-04-07 @ 19:54:53
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Ja vi lyckas med det mesta, förkylningar RS och nu magsjuka..

såg bra ut för barnen ..men icke.. självklart ha rjag lyckats smitta dem.

Typiskt.

De mår iaf bättre än mig nu, äter och så som vanlgt. Tur.



Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-04-07 @ 21:13:22
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0