Dålig uppdatering enligt Frida!

Du har så rätt, här inne händer inte mycket. Ska väl försöka skriva lite då..
Nu är det så att jag har en liten febrig kille här hemma. Började igår, eller kanske redan  söndags kväll. Tempen har väl pendlat mellan 37,7 och 38,6 ungefär. Han är väldigt kinkig och äter ganska dåligt. Vet inte riktigt om han är tjock i näsan som gör att det blir jobbigt att amma. Hoppas det går över snart så jag får tillbaka min lilla solstråle.

Annars har ju helgen varit bra. Var på barnlloppis i heby i lördags och köpte en tripp-trapp. Mycket nöjd! 350:- som hittat!!! Köpte även en jättefin jacka, har letat i affärer men inte hittat någon som jag velat ha. Nu fann jag! Köpte även ett par byxor och en liten filt.
Det var ju även påsk-middag i lördags (försenad pga sjukdom), gott med jansson och grejer..
Söndagen spenderades hemma hos Annika. Grillade lite korv och satt ute på altanen! Mysigt!

Nu hoppas jag bara på att Viggo ska bli frisk snart så vi kan återgå till livet. Lite jobbigt och tråkigt när han inte mår någe bra. har redan fått ställa in 3 grejer denna vecka. Hoppas han ska bli frisk tills imorgon så vi inte missar Öppna denna vecka också..

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt och höra att Viggo är sjuk! Här är det också något åt det hållet, eller jag vet inte.. men han är röd om ögonen och snorar lite. Han va lite varm igår så han fick en supp!



Vilket bra pris på tripptrappen! Jag tänkte åka dit i lördags med ångrade mig=) Få se om vi ses imorgon då! Kram

2009-04-28 @ 11:46:37
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Ronja

Viggo får krya på sig! Jag hoppas att vi ses imorron... Och vilket kanonpris på Tripptrappen! =D

2009-04-28 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0